Postępowanie nr ZP-7/2009

27 października 2009 / administrator

 

Postępowanie nr ZP-7/2009

 
Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie kalendarzy na rok 2010 oraz ich dostawa do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
 
1.         Nazwa i adres zamawiającego:
 
Nazwa
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów 
z Wykonawcami:
Marzena Paziewska, tel. (22) 853 53 21, wew. 224,
Adres
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Kod pocztowy i miejscowość
02 – 743 Warszawa
Telefon
(22) 853 53 21 (centrala)
Faks
(22) 853 53 02 
Poczta elektroniczna (e-mail)
Adres internetowy
http://www.bip.wfosigw.pl
 
2.         Tryb zamówienia:
 
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
 
3.         Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowejwww.bip.wfosigw.pl (zakładka „aktualne przetargi” w dziale „informacje bieżące”).
 
Specyfikację można również odebrać bezpłatnie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. J. S. Bacha 2 (III piętro), pokój nr 3, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, powiadamiając o powyższym osobę odpowiedzialną za kontakty z Wykonawcami co najmniej dzień przed odbiorem.
 
4.         Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jestwykonanie kalendarzy na rok 2010 oraz ich dostawa do  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8 Kalendarze
 
5.         Informacja o możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych:
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
 
6.    Termin wykonania zamówienia:
20 dni od dnia podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy: 16 listopada 2009r.).
 
7.    Warunki udziału w postępowaniu:
1. Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, tj.
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3.      Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.      W toku oceniania ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści ofert, zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia:
1)      formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ),
2)      formularz cenowy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ),
2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
1)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert,
2)      oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)      każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt. 2, ppkt. 1), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 2, ppkt. 2) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ).
 
8.         Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
1.      Zamawiający podda ocenie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2.      Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego wagami:
1)      cena ofertowa (C) – 70 %.
2)      jakość wykonania (J) – 30%
Sposób oceny oferty:
1.      Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%)
2.      Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone wg wzoru:
                             
                                 Najniższa oferowana cena brutto
C = ————————————————————       x 70 pkt.
                              Cena badanej oferty brutto
 
gdzie: C- wartość punktowa kryterium, 1 pkt. = 1%
3.      W kryterium „Jakość wykonania” ocenie poddane zostaną wszystkie projekty graficzne danej oferty.
4.      Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane przez każdego członka komisji przetargowej.
5.      Przy ocenie tego kryterium będą brane pod uwagę następujące elementy oceny:
1)      ujęcie tematu – (tematyka przyrodniczo – środowiskowa związana głównie z terenem Mazowsza) – od 1 do 10 pkt.;
2)      dobór zdjęć – (związany z tematyką przyrodniczo – środowiskową związaną głównie 
z terenem Mazowsza, wysoka jakość zdjęć) od 1 do 10 pkt.;
3)      estetyka wykonania – (Zamawiający będzie zwracał uwagę na brak różnego rodzaju plam, przebarwień, czytelne rozmieszczenie wszystkich elementów użytych przy składzie kalendarza, przejrzystość, odpowiednio dobraną kolorystykę) – od 1 do 10 pkt.
6.      Ilość punktów za poszczególne kryteria, przyznanych przez poszczególnych członków komisji przetargowej dokonujących oceny projektów graficznych, zostaną zsumowane.
7.      Dalszej ocenie podlegać będzie projekt graficzny każdej oferty, który uzyska w sumie najwyższą liczbą punktów.
8.      Końcowa ocena kryterium „Jakość wykonania” dla wybranego projektu graficznego każdej oferty zostanie obliczona wg wzoru:
Najwyższa ilość punktów projektu graficznego 
J = ————————————————————————-   x 30 pkt.
                              Ilość punktów badanego projektu graficznego oferty
9.      Zamawiający oceni oferty sumując liczbę punktów uzyskanych przez nie dla obu kryteriów (C + J).
10. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów.
11. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
 
10. Miejsce i termin składania ofert:
 
1.      Miejscem składania ofert jest kancelaria Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, 02 – 743 Warszawa, ul. J. S. Bacha 2 (III piętro).
2.      Terminem składania ofert jest godzina 09:00 dnia 06 listopada 2009 roku.
 
11.     Termin związania ofertą:
Trzydzieści dni od upływu terminu składania ofert.
12.     Dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 
27 października 2009 roku.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [pobierz]
 
Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy [pobierz]
Załącznik Nr 2 Formularz cenowy [pobierz]
Załącznik Nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [pobierz]
Załącznik Nr 4 Formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania [pobierz]
Załącznik Nr 5 Projekt umowy [pobierz]
Załącznik Nr 6 Logo WFOŚiGW w Warszawie [pobierz]
 
Logo w formacie PDF [pobierz]
Logo w formacie TIFF [pobierz]
Logo – kolorystyka [pobierz]
 
Załącznik Nr 7 Dane teleadresowe Centrali i Wydziałów Zamiejscowych WFOŚiGW w Warszawie [pobierz]
Załącznik Nr 8 Tekst do kalendarzy [pobierz]
 
 
Odpowiedzi na zapytania Postępowanie ZP-7-2009 [pobierz]

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego ZP-7/2009 [pobierz]

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję