Postępowanie nr ZP-3/2010

24 lutego 2010 / administrator

 

Postępowanie nr ZP-3/2010 zakończone

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zakup i dostawa zestawów komputerowych, drukarek, skanera, oprogramowania oraz innych części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie , ul. J. S. Bacha 2, 02-743 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8535321, faks 022 8535302.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wfosigw.pl (zakładka „zamówienia publiczne” w dziale „informacje bieżące”).
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z wykonawcami:
Pani Marzena Paziewska – w sprawach formalno-prawnych związanych z udzieleniem zamówienia tel.: (22) 853-53-21 w. 224; faks: (22) 853-53-02; e-mail:mpaziewska@wfosigw.pl
Pan Przemysław Deredas – w sprawach merytorycznych, dotyczących przedmiotu zamówienia tel.: (22) 853-53-21 w. 224; faks: (22) 853-53-02; e-mail: pderedas@wfosigw.pl
Pani Marta Wójcik – w sprawach merytorycznych, dotyczących przedmiotu zamówienia tel.:(22) 853-53-21 w. 110; faks: (22) 853-53-02; e-mail: mwojcik@wfosigw.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów komputerowych, drukarek, skanera, oprogramowania oraz innych części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: zestawów komputerowych, drukarek, skanera, oprogramowania oraz innych części, akcesoriów i wyrobów do komputerów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14 od dnia podpisania umowy
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
– oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
– aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
– wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
– nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
– nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wfosigw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ul. J.S. Bacha 2 (III piętro), pokój nr 3 w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, powiadamiając o powyższym osobę odpowiedzialną za kontakty z Wykonawcami co najmniej dzień przed odbiorem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ul. J. S. Bacha 2 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.02.2010 r.

Ogłoszenie na zakup i dostawę zestawów komputerowych, drukarek, skanera, oprogramowania oraz innych części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla WFOŚiGW w Warszawie [pobierz]

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [pobierz]

Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [pobierz]

Załącznik nr 2 Formularz oferty cenowej [pobierz]

Załącznik nr 3 Formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu [pobierz]

Załącznik nr 4 Formularz oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania [pobierz]

Załącznik nr 5 Projekt umowy [pobierz]

 

Odpowiedź na zapytania Wykonawcy z dnia 25.02.2010r. Postępowanie ZP-3/2010  [pobierz]

Odpowiedź na zapytania Wykonawcy z dnia 26.02.2010r. Postępowanie ZP-3/2010 [pobierz]

 

UWAGA! W związku z odpowiedziami na zapytania przesłane od jednego z zainteresowanych Wykonawców – w dniu 01.03.2010r. został zmieniony Załącznik Nr 1 do SIWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  w tabeli pt. DODATKOWE.

Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (po zmianach z 01.03.2010r.) [pobierz]

Odpowiedź na zapytania Wykonawcy z dnia 01.03.2010r. Postępowanie ZP-3/2010 [pobierz]

 

UWAGA! Zamawiający informuje, że nastąpiła zmiana w załączniku nr 1 do SIWZ – w tabeli zatytułowanej "KOMPUTER" w pozycji 4 dotyczącej kontrolera napędu dysku twardego. W opisie przedmiotu zamówienia omyłkowo Zamawiający wpisał "kontroler napędu dysku twardego 3,5 Gb/s"zamiast "kontroler napędu dysku twardego 3,0 Gb/s". Poniżej załączony zostaje załącznik Nr 1 do SIWZ z uwzględnioną zmianą. W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 09. marca 2010r., godz. 09.00.

Wyjaśnienia do załącznika nr 1 do SIWZ z dnia 03.03.2010r. [pobierz]

Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (po zmianach z 03.03.2010r.) [pobierz]

UWAGA! Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia i SIWZ z dnia 04.03.2010r.[pobierz]

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Postępowanie ZP-3/2010 [pobierz]

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Postępowanie ZP-3/2010 [pobierz]

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Postępowanie ZP-3/2010 [pobierz]

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy Postępowanie ZP-3/2010  [pobierz]

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję