Postępowanie nr ZP-5/2009

13 października 2009 / administrator

 

Postępowanie nr ZP-5/2009

 
Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie kalendarzy na rok 2010 i materiałów reklamowych oraz ich dostawa dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie
 
1.         Nazwa i adres zamawiającego:
 
Nazwa
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:
Marzena Paziewska, tel. (22) 853 53 21, wew. 224,
Adres
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Kod pocztowy i miejscowość
02 – 743 Warszawa
Telefon
(22) 853 53 21 (centrala)
Faks
(22) 853 53 02 
Poczta elektroniczna (e-mail)
Adres internetowy
http://www.bip.wfosigw.pl
 
2.         Tryb zamówienia:
 
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
 
3.         Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warun­ków zamówienia:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowejwww.bip.wfosigw.pl (zakładka „aktualne przetargi” w dziale „informacje bieżące”).
 
Specyfikację można również odebrać bezpłatnie w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. J. S. Bacha 2 (III piętro), pokój nr 3, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, powiadamiając o powyższym osobę odpowiedzialną za kontakty z Wykonawcami co najmniej dzień przed odbiorem.
 
4.         Przedmiotu zamówienia:
 
1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kalendarzy na rok 2010 i materiałów reklamowych oraz ich dostawa dla  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zadanie Nr 1
a)      Wykonanie kalendarzy książkowych na rok 2010według poniższego zestawienia:Kalendarz książkowy – 150 szt., Kalendarz książkowy – 20 szt., Kalendarz książkowy – 150 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 A do SIWZ );
b)      Wykonanie toreb papierowych w ilości 1300 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 A do SIWZ);
c)      Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego mieszczącej się 
w Warszawie przy ul. Jana Sebastiana Bacha 2.
Zadanie 2
a)      Wykonanie kalendarza ściennego indywidualnego w ilości 500 szt. oraz kalendarza podkładowego w ilości 300 szt., według własnych projektów graficznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3B do SIWZ).
b)      W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi w formie pliku PDF w ofercie minimum trzy propozycje projektów graficznych na kalendarze wymienione w zadaniu 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 B do SIWZ). Projekty muszą być kompozycjami graficznymi z wykorzystaniem fotografii o tematyce przyrodniczo – środowiskowej, najlepiej związanej z terenem Mazowsza.
c)      Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego mieszczącej się 
w Warszawie przy ul. Jana Sebastiana Bacha 2.
 
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8 Kalendarze; 22.46.20.00-6 Materiały reklamowe
 
5.         Informacja o możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych:
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje asortymentowe składające się na określone zadanie.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
 
6.    Termin wykonania zamówienia:
 
20 dni od dnia podpisania umowy (przewidywany termin podpisania umowy: 30 października 2009r.).
 
7.    Warunki udziału w postępowaniu:
 
1.Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, tj.
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
4. Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W toku oceniania ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści ofert, zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia:
a) formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ),
b) formularz cenowy (wg Załącznika Nr 2 A i 2 B do SIWZ),
2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt. 2, ppkt. a), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 2, ppkt. b) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm. ).
 
8.         Informacja na temat wadium:
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
1.      Zamawiający podda ocenie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2.      Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i jego wagami:
·         cena ofertowa – 70 %.
·         jakość wykonania – 30%
Sposób oceny oferty:
 
a)      Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100%)
b)      Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone wg wzoru:
 
                                                  Najniższa oferowana cena brutto
C = ————————————————————       x 70 pkt.
                                           Cena badanej oferty brutto
 
gdzie: C- wartość punktowa kryterium , 1 pkt. =1 %
 
c)      Punkty za kryterium „Jakość wykonania” zostaną przyznane przez każdego członka komisji przetargowej, dokonującego oceny, w skali od 1 do 30 punktów.
Przy ocenie tego kryterium będą brane pod uwagę następujące elementy oceny:
a)      ujęcie tematu – (tematyka przyrodniczo – środowiskowa związana głównie z terenem Mazowsza) – od 1 do 10 pkt.;
b)      dobór zdjęć – (związany z tematyką przyrodniczo – środowiskową związaną głównie z terenem Mazowsza, wysoka jakość zdjęć) od 1 do 10 pkt.;
c)      estetyka wykonania – (Zamawiający będzie zwracał uwagę na brak różnego rodzaju plam, przebarwień, czytelne rozmieszczenie wszystkich elementów użytych przy składzie kalendarza, przejrzystość, odpowiednio dobraną kolorystykę) – od 1 do 10 pkt.
3.      Ilość punktów za poszczególne kryteria, przyznanych przez poszczególnych członków komisji przetargowej dokonujących oceny, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.
4.      Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą końcową ocenę oferty.
5.      Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
 
10. Miejsce i termin składania ofert:
 
1. Miejscem składania ofert jest kancelaria Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, 02 – 743 Warszawa, ul. J. S. Bacha 2 (III piętro).
2. Terminem składania ofert jest godzina 09:00 dnia 23 października 2009 roku.
 
11.     Termin związania ofertą:
Trzydzieści dni od upływu terminu składania ofert.
12.     Dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
 
13 października 2009 roku.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [pobierz]
 
ZAŁĄCZNIKI do SIWZ:
Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy [pobierz]
Załącznik Nr 2A Formularz cenowy – zadanie Nr 1 [pobierz]
Załącznik Nr 2B Formularz cenowy – zadanie Nr 2 [pobierz]
Załącznik Nr 3A Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie Nr 1 [pobierz]
Załącznik Nr 3B Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zadanie Nr 2 [pobierz]
Załącznik Nr 4 Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania [pobierz]
Załącznik Nr 5A Projekt umowy [pobierz]
Załącznik Nr 5B Projekt umowy [pobierz]
Załącznik Nr 6 Logo WFOŚiGW w Warszawie [pobierz]
 
Logo w formacie PDF [pobierz]
Logo w formacie TIFF [pobierz]
Logo – kolorystyka [pobierz]
 
Załącznik Nr 7 Dane teleadresowe Centrali oraz Wydziałów Zamiejscowych WFOŚiGW w Warszawie [pobierz]
Załącznik Nr 8 Tekst do zamieszczenia dla zadania 2 [pobierz]
 
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Postępowanie ZP-5/2009 [pobierz]

Ogłoszenie o zawarciu umowy Postępowanie ZP-5/2009 [pobierz]

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję