Dotacje na usuwanie azbestu dla 8 gmin z powiatu sochaczewskiego

18 października 2021 / administrator

Blisko 180 tys. zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie trafi do ośmiu gmin z powiatu sochaczewskiego na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu.

Dotacje dla samorządów są przyznawane w ramach ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. WFOŚiGW w Warszawie dofinansowuje przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Od 2018 roku Fundusz przekazał na ten cel blisko 35 mln zł. W tym roku budżet programu realizowanego na Mazowszu wynosi łącznie 5,1 mln zł.

Umowy z gminami z powiatu sochaczewskiego 11.10.2021 r. podpisał Marek Ryszka, prezes zarządu WFOŚiGW w Warszawie. Uroczystość odbyła się w urzędzie gminy Młodzieszyn. Uczestniczył w niej minister Maciej Małecki, który zabiegał o przyznanie dotacji dla samorządów.

Przyznane dotacje:

– Gmina Brochów – 21 650,88 zł

– Gmina Teresin – 12 984,32 zł

– Gmina Nowa Sucha – 29 920,00 zł

– Gmina Rybno – 29 808,00 zł

– Gmina Iłów – 26 880,00 zł

– Gmina Młodzieszyn – 30 000,00 zł

– Gmina Sochaczew – 16 143,20 zł

– Miasto Sochaczew – 11 674,00 zł

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję