W jaki sposób pozbyć się azbestu?

15 kwietnia 2011 / administrator

 

WFOŚiGW w Warszawie po raz kolejny wziął udział w specjalnym szkoleniu dla przedstawicieli gmin dotyczącym azbestu pod nazwą „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu województwa mazowieckiego – Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032, sposoby przeprowadzania inwentaryzacji, sprawozdawczość oraz możliwości pozyskiwania środków w WFOŚiGW w Warszawie”. Seminarium szkoleniowe, które odbyło się 14 kwietnia 2011r. przygotował Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

 
Michał Stępień – Dyrektor Wydziału Ochrony Ziemi i Powietrza WFOŚiGW w Warszawie przedstawił możliwości pozyskania środków finansowych na usuwanie (demontaż i transport) oraz unieszkodliwianie wyrobów azbestowych. Mieszkańcy Mazowsza mogą ubiegać się, ze środków Funduszu, o dotacje, pożyczki lub kredyty preferencyjne z dopłatami do oprocentowania kredytów udzielanych przez banki komercyjne.
 
Elżbieta Mackiewicz z Departamentu Środowiska Urzędu Marszałkowskiego zapoznała uczestników spotkania z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa regulującymi m.in. zakres i terminy przedkładania do Urzędu Marszałkowskiego poszczególnych dokumentacji. Ponadto omówiła najczęściej pojawiające się błędy w nadsyłanych zestawieniach oraz pokazała w jaki sposób prawidłowo wypełnić formularze.
 
Praktyczne doświadczenia z realizacji „azbestowych projektów” zaprezentowali przedstawiciele Gminy Jabłonna i Nadarzyn oraz Miasta Milanówek.
 
Więcej informacji na:

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję