Opisywanie płyt CD zawierających dokumentację z realizowanych zadań
1. Wszelkie dokumenty elektroniczne dostarczane do Funduszu na nośnikach elektronicznych (płytach CD) powinny być zapisane zgodnie z n.w. zasadami, tj. powinny:
a) zdjęcia – w formacie „jpg” (Uwaga – nie wklejone do pliku Word),
b) pozostałe dokumenty – w formacie doc, docx, xls, xlsx lub pdf.
2. Płyty dostarczane są w papierowych koszulkach, o ile to możliwe, nie zawierających elementów plastikowych.
3. Opisane są płyty oraz koszulki:
a) w opisie płyty znajdują się: nr umowy, nazwa zadania, informacja o zawartości płyty (wybór z dwóch możliwości: „zdjęcia” lub „dokumenty”, informacja o liczbie płyt załączonych do papierowej dokumentacji zadania, tj.: „CD 1 / 2, „CD 2 / 2”,
b) w opisie koszulki znajdują się elementy jak na płycie, bez nazwy zadania, zgodnie z przykładami.
4. Pliki zapisane są bezpośrednio na płycie lub w katalogach, w zależności od potrzeb; nazwa pliku składa się z następujących elementów: nr umowy (zamiast ukośnika podkreślenie) oraz krótkie określenie zawartości pliku, zgodnie z przykładami; nazwa katalogu powinna wskazywać przyczynę umieszczenia plików w oddzielnych katalogach.
5. Przykłady:
a) opis płyty CD: b) opis papierowej koszulki płyty CD:
Przykłady opisu plików w katalogach:
Katalog: ZDJĘCIA
Pliki: 494_11_OA_P – stary kocioł
494_11_OA_P – nowy kocioł
Katalog: DOKUMENTY
494_11_OA_P – umowa z wykonawcą
494_11_OA_P – pozwolenie na budowę