WFOŚiGW w Warszawie dofinansuje usuwanie i unieszkodliwianie azbestu w ośmiu gminach z powiatów: grodziskiego, piaseczyńskiego i warszawskiego zachodniego. Łączna kwota przyznanych dotacji to blisko 130 tys. zł.

1 października 2021 / Tomasz Chrzanowski

Dotacje dla samorządów są przyznawane w ramach ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dofinansowuje przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Od 2018 roku Fundusz przekazał na ten cel blisko 35 mln zł.

1 października 2021 r. umowy z gminami podpisał Marek Ryszka, prezes zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W spotkaniu uczestniczył Michał Prószyński, szef gabinetu politycznego Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i radny sejmiku województwa mazowieckiego.

Przyznane dotacje:

  • Gmina Żabia Wola – Powiat Grodziski – 16 727,93 zł
  • Gmina Tarczyn – Powiat Piaseczyński – 19 800,00 zł
  • Gmina Góra Kalwaria – Powiat Piaseczyński – 29 629,63 zł
  • Gmina Raszyn – Powiat Pruszkowski – 14 463,36 zł
  • Gmina Kampinos – Powiat Warszawski Zachodni – 19 166,00 zł
  • Gmina Błonie – Powiat Warszawski Zachodni – 13 719,98 zł
  • Gmina Leszno – Powiat Warszawski Zachodni – 19 693,94 zł
  • Gmina Stare Babice – Powiat Warszawski Zachodni – 9 070,00 zł

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję